הקדמה: מהם מוצרי פרסום?
מוצרי פרסום הם הדברים המשמשים לפרסום מוצר או שירות. זה יכול להיות בצורה של שלטי חוצות, פליירים, פרסומות או אפילו פוסטים ברשתות חברתיות.
מוצר הפרסום הנפוץ ביותר הוא שלט חוצות. ניתן לראות שלטי חוצות בכבישים מהירים ובכבישי צד בכל רחבי העולם ומשמשים לפרסום מוצרים רבים ושונים. הם מגיעים בצורות וגדלים רבים, אבל לכולם יש דבר אחד במשותף: הם גדולים מספיק כדי שאנשים יוכלו לראות מרחוק.
שלטי חוצות יכולים להיות יעילים עבור חברה מכיוון שהם מאפשרים להם להעביר את המסר שלהם לאנשים שאולי לא יודעים על המוצר או השירות שלהם. יש להם גם את היתרון שהם יכולים לשנות מסרים לפי הצורך מכיוון שהם עשויים מויניל וניתנים לשינוי בכל עת בניגוד לחומרים מודפסים
מוצרי פרסום הם הכלים שבהם משתמשים עסקים כדי לקדם את המוצרים שלהם.
ישנם סוגים רבים ושונים של מוצרי פרסום, אך ניתן לחלק את רובם לשלוש קטגוריות:
– פרסום דיגיטלי – זה כולל מודעות באנר, מודעות YouTube ומודעות פייסבוק.
– פרסום מודפס – זה כולל חוברות, פליירים ופוסטרים.
– פרסום חוצות – זה כולל שלטי חוצות ומקלטים לאוטובוסים.
כל עסק צריך לדעת על סוגי מוצרי הפרסום השונים הללו מכיוון שהם יכולים לעזור לקדם עסק במגוון דרכים.
המדריך המלא למוצרי פרסום וכיצד הם יכולים לעזור ב-9 משימות שיווקיות שונות
שיווק הוא חלק חשוב בכל עסק, אבל יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. מאמר זה נועד לספק מדריך מלא למוצרי פרסום וכיצד הם יכולים לעזור ב-9 משימות שיווק שונות.
מוצרי פרסום הם לא רק פתרונות חד-פעמיים. לכל מוצר יש את היתרונות והחסרונות הייחודיים לו, ולכן חשוב לעסק למצוא את המוצר המתאים לצרכיו. מאמר זה יכסה 9 משימות שיווק שונות ואת מוצר הפרסום הטוב ביותר עבור כל משימה.
ישנם מספר מוצרי פרסום שיכולים לסייע ב-9 משימות שיווק שונות. זה כולל:
– אדוורדס
– מודעות בפייסבוק
– מודעות אינסטגרם
– מודעות בלינקדאין
– מודעות פינטרסט
– מודעות Snapchat
– מודעות טוויטר
– מודעות באנר ביוטיוב
מוצרי פרסום באינטרנט
פרסום הוא החלק החשוב ביותר בכל עסק. זה מה שמושך לקוחות חדשים ושומר על הקיימים. ישנם סוגים רבים ושונים של מוצרי פרסום שכל עסק צריך לדעת עליהם כדי להפיק את המרב מהתקציב שלו.
– גוגל אדוורדס:
זוהי הצורה הפופולרית ביותר של פרסום מקוון מכיוון שהיא מאפשרת לחברות למקד לקהלים ספציפיים ברמת דיוק גבוהה. יש לו גם עלות נמוכה לקליק ושיעור המרה גבוה, מה שהופך אותו למושך מאוד עבור עסקים קטנים בתקציב מצומצם.
– מודעות פייסבוק:
מודעות פייסבוק דומות ל-Google Adwords בכך שהן מאפשרות לחברות למקד לקהלים ספציפיים ברמת דיוק גבוהה, אך יש להן יותר תכונות מאלה של Adwords, כמו לאפשר מודעות וידאו וטפסים ליצירת לידים באתר האינטרנט שלהן.
האינטרנט שינה את משחק הפרסום עבור עסקים רבים. מוצרי פרסום שכל עסק צריך להכיר הם כלי פרסום באינטרנט ופרסומות באינטרנט.
מוצרי פרסום שכל עסק צריך להכיר הם כלי פרסום באינטרנט ופרסומות באינטרנט.
כלי פרסום באינטרנט הגדילו את טווח ההגעה של פרסומות מקוונות, ובמקביל גם הקל על המעקב אחר המודעות שעובדות הכי טוב.
פרסומות באינטרנט הן דרך מצוינת להעביר את המסר שלך בצורה מאוד ממוקדת, במיוחד כאשר אתה ממקד לאזור דמוגרפי או גיאוגרפי ספציפי.
מוצרי פרסום שאינם באינטרנט
פרסום מוצרי פרסום שאינם באינטרנט:
– פרסום חוצות
– פרסום ברדיו
– פרסום במדיה המודפסת
– פרסום בטלוויזיה
מפרסמים מתעלמים לרוב ממוצרי פרסום שאינם באינטרנט. עם זאת, הם יכולים להיות דרך מצוינת להעביר את המסר שלך החוצה.
פרסום חוצות הוא אחד ממוצרי הפרסום הפופולריים ביותר שאינם נמצאים באינטרנט. זוהי דרך מצוינת לפרסם באזורים גדולים ועתירי תנועה כמו שדות תעופה או תחנות רכבת.
דוגמאות אחרות למוצרי פרסום שאינם באינטרנט כוללות מודעות רדיו, מודעות מודפסות ושלטי חוצות.