איך להוזיל עלויות בעיצוב הבית?

אנשים רבים נוטים לדחות או להימנע מעיצוב מחדש של בית או עיצוב של בית חדש בגלל שהם מקשרים עיצוב להוצאה רבה של כסף, אך זה לא חייב להיות כך
עלויות בעיצוב הבית

עיצוב פנים של בית הוא חשוב

מכיוון שלא מדובר פה רק על להפוך את הבית ליפה יותר אלא להפוך אותו לפרקטי יותר כך שיתאים לדיירי הבית ויהפוך את חייהם לנוחים ונעימים יותר. ישנן דרכים פשוטות לעצב את הבית ללא הוצאה גדולה של כסף כאשר באופן מפתיע (או שלא..) השכרת שירותיו של מעצב פנים היא הבסיס לעשות זאת. אז איך מעצב או מעצבת פנים יחסכו לכם כסף ומה הן הדרכים האחרות לעשות זאת? המשיכו לקרוא.

איך מעצבי פנים יעזרו לכם להוריד בהוצאות השיפוץ?

אז נכון, מעצבי פנים עובדים כמובן תמורת שכר אך זהו סכום פעוט לעומת הכסף והזמן שהם יחסכו לכם. מעצב פנים ידאג לעשות את הדברים הבאים:

  • יתכנן לכם תקציב לשיפוץ ועיצוב הבית תוך התחשבות בעלויות של חומרים, בעלי מקצוע ודברים "לא צפויים" שעלולים לקרות בדרך. התכנון יעשה בהתאם לתקציב שמוכן בעל הפרויקט להקציב.
  • ידאג לשמור לכם על התקציב ולא לחרוג ממנו. המון שיפוצים נתקעים בגלל חוסר בתכנון התקציב או תכנון לא נכון אשר משאיר את המשפצים ללא כסף לדברים ה"לא צפויים"- רטיבויות, בעיות בחשמל וכד'.
  • מעצב פנים יביא לכם את אנשי המקצוע שהוא עובד איתם כך שתוכלו להיעזר בהם ולחסוך זמן בחיפוש אחרי אנשי מקצוע אמינים עם תמחור הוגן.

במידה והחלטתם מסיבות מסוימות שלא לשכור את שירותיהם של מעצב או מעצבת פנים, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להוזיל עלויות:

תכננו מראש

כפי שכבר הזכרנו, תכנון מראש הוא קריטי לפני תחילת עבודות השיפוץ והעיצוב. בתכנון צריך להתייחס דבר ראשון לתקציב שאתם מוכנים להקצות לטובת העיצוב ולאחר מכן תוכלו לתכנן למה הכסף הזה יספיק לכם. מומלץ לקחת לפחות כ-10 אחוז מהתקציב לטובת דברים שיכולים להתקלקל בדרך (כמעט תמיד יש כאלה). בתכנון חשוב להבין אם חשוב לכם לעצב את כל הבית או רק חללים מסוימים, מה מטרת העיצוב שלכם, האם חייב להחליף הכל או שיש דברים שניתן להשאיר.

אל תמהרו לקנות רהיטים חדשים

על מנת לחסוך בהוצאות כדאי לשאול שאלה פשוטה: האם הרהיט הזה עדיין במצב טוב? אם כן, השאירו אותו בבית. אם לא, בדקו מה עלות החידוש שלו ואם היא לא עולה או שווה לעלות קניית רהיט חדש, חדשו אותו.

אנשי מקצוע

ניתן לחסוך בעלויות אנשי המקצוע. אם אין לכם קירות שדורשים עבודה של צבעי, עשו זאת לבד. אם אתם חושבים שאתם יכולים לתכנן לבד את העיצוב אבל בכל זאת בא לכם שאיש מקצוע ייתן את הנגיעות שלו, תוכלו להיעזר במעצב הום סטיילינג ששירותיו זולים יותר משל מעצב פנים שכן הוא עוזר רק בקניית ריהוט והתאמת צבעים ולא בתכנון העיצוב ופיקוח עליו.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דירות ברמת גן

פוסט זה בבלוג מציע צלילה עמוקה לעולם הדירות ברמת גן, ישראל. הוא בוחן ביסודיות את המאפיינים הייחודיים, היתרונות ופוטנציאל ההשקעה