דודי שמש – מה צריך לדעת?

שוב זה קורה, אין מים חמים... אבל אמצע אוגוסט! יש שמש חזקה! ולמרות זאת המים קרים ואי אפשר להתקלח. מה ניתן לעשות? החלטתי לעשות מחקר קטן על דודי שמש, לבדוק האם אני יכול לפתור את הבעיה בעצמי במקום להזמין טכנאי דודי שמש. אז הנה לכם, כל מה שאני למדתי על דודי שמש.
דודי שמש

מהם דודי שמש?

עשיתי מחקר לבדוק מהם בכלל דודי שמש? גיליתי שיש להם מיכל מים גלילי העשוי מפלדה ובאמצע ישנו בידוד. ממה שקראתי אני מבין שזה ממש כמו טרמוס השומר על חום המים. בנוסף ישנם קולטים ממתכת ודופן אחת מזכוכית שתפקידם לקלוט את קרני השמש ולחמם את המים על ידי צינורות שמעבירים אל תוך דודי שמש מים חמים. וגיליתי שיש גם פלאנג. פלאנג נקרא בעברית מאיץ חום, הוא בעצם הוא גוף חימום חשמלי שמחמם את המים כשהשמש לא מספיקה. הבעייתיות בו שהוא יוצר אבנית, אבנית יכולה ליצור קצר חשמלי בתוך דודי שמש ועוד תקלות.

בדיקת דודי שמש

החלטתי לעלות לגג ולראות איך הכל נראה. ראיתי דודי שמש, קולטים וצנרת. הבנתי שתפקיד הקולטים הוא לקלוט חום מן השמש ולחמם את המים ולכן החלטתי לנקות אותם כדי שיהיו חשופים היטב לשמש. הורדתי את העלים שהצטברו ואת האבק שנאסף על גבי הקולטים. זה יכול להיות פתרון לכך שאין מים חמים. ירדתי חזרה הביתה לבדוק אם יש מים חמים – והפלא ופלא! יש מים חמים! אני ממש טכנאי דודי שמש! ומה בסך הכל עשיתי? רק ניקיתי את עלים ואבק – בנינו, כל אחד יכול לעשות את זה. אבל ישנן בעיות מורכבות יותר עם דודי שמש. כמו למשל הצטברות אבנית החוסמת את הצנרת. אבנית מורכבת ממלח, הוא נוצר מפעולת חימום המים. במצבים אילו רצוי להזמין טכנאי דודי שמש מומחה שיתקן את הבעיה, דודי שמש הם מכשירים המשלבים חשמל ומים – יש דברים שעדיף לא להתעסק איתם.

טכנאי דודי שמש

כאשר צריך להזמין טכנאי דודי שמש, מומלץ לבחור בעל מקצוע מקצועי ואמין. מניסיוני האישי, ישנו אתר שנקרא "יצאת גדול" – אתר של בעלי מקצוע טובים ואמינים שעוברים בדיקת איכות. האתר מספק רק בעלי מקצוע הגונים – ואם נתקלים בבעיה עם בעל המקצוע הם מטפלים בה ומורידים את פרטיו מהאתר. כך תוכל להבטיח שלא משנה איזה טכנאי דודי שמש שהזמנת, תמיד הוא יהיה איכותי ומקצועי. בהצלחה!

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דירות ברמת גן

פוסט זה בבלוג מציע צלילה עמוקה לעולם הדירות ברמת גן, ישראל. הוא בוחן ביסודיות את המאפיינים הייחודיים, היתרונות ופוטנציאל ההשקעה