דלתות כניסה למשרדי הייטק

מהו הסגנון העיצובי המתאים לדלתות כניסה למשרדי הייטק? סגנון של דלתות כניסה למשרדי הייטק, צריך לשדר יוקרה. למשרד הייטק, לא מתאים דלתות כניסה בסגנון קלאסי, משום שסגנון זה אינו מתאים לאווירת הייטק. מאידך, לא כדאי שהדלתות ישדרו תחושה קרירה מדי.
דלתות כניסה למשרדי הייטק

מהי האווירה המתאימה לסגנון הייטק?

כאשר רוצים לבחור דלת למשרד הייטק, צריך לזכור שהדלת משמשת גם את הלקוחות, ואת העסקים המשתפים פעולה עם החברה, אך משמשת גם את העובדים בחברה. חשוב מאוד לתת לעובדים בחברת הייטק תחושה ביתית, משום שעבודה בחברת הייטק, היא לאורך כל היום, וגורמת לשחיקה. לכן, חשוב מאוד שעיצוב הדלת ייתן סגנון ביתי. סגנון זה, ייתן לעובדים תחושה ביתית, ורצון להיכנס דרך הדלת.

חשוב מאוד לשמור על סגנון יוקרתי, משום שחברת הייטק מוצלחת צריכה לשדר יוקרה וגאווה. כאשר דלת כניסה של חברת הייטק, תהיה מעוצבת בסגנון פשוט, או אפילו בסגנון קלאסי מעוצב, אזי תיוצר תחושה, שמדובר בסטארטאפ חסר ניסיון, או במקום לא מקצועי. מסר כזה, עלול ליצור תחושה בתת מודע, שתביא לכך שלא יתבצעו עסקאות בפועל. כדי שחברת הייטק תסגור עסקאות, על בעלי העסקים להרגיש שמדובר בחברת הייטק מקצועית.

דלתות זכוכית – מתאימות ביותר למשרדי הייטק

דלת כניסה למשרד הייטק, צריכה לשדר יוקרה. מאידך, דלת כניסה למשרד הייטק, צריכה להיות בסגנון מכאני ולא קלאסי. התחושה שהדלת צריכה להעביר, היא שמדובר במשרד הייטק מקצועי ביותר, ושהוא יוקרתי, ומעוצב. דלת שעשויה מחומרים מכאניים כמו פורמייקה, עלולה לשדר תחושה קרירה מדי. לכן, החומר המתאים ביותר עבור דלתות כניסה למפעלי הייטק, הוא זכוכית צבעונית.

זכוכית צבעונית היא חומר שמשדר יוקרה, אך אין לה תחושה של סגנון קלאסי. לכן, דלת מזכוכית צבעונית, תיתן תחושה של מקום מכובד. משרד הייטק עם דלת זכוכית צבעונית, ישדר תחושה של מקום יוקרתי ומקצועי.

קראו גם:  חומרים לניקוי ספות

צבעים המתאימים לסגנון הייטק

בדרך כלל צבעים למתאימים לעיצוב הייטק, צריכים לשדר רשמיות. צבעים שמתאימים לדלת זכוכית של משרד הייטק הם: אדום, כחול, שחור. כדאי לבחור בגוון בהיר. כדאי שתישאר השתקפות מסוימת של הזכוכית.

כדאי שצבע הדלת יהיה אחיד, אלא אם כן יש שילוב של שני צבעים בלוגו החברה, ואז מומלץ לשלב את שני גווני הלוגו בדלת.

התאמת צבע הדלת לעיצוב הפנים

כדאי להתאים את צבע הזכוכית לצבע הלוגו. כדאי שהקו של עיצוב הפנים, יהיה מותאם לפי צבע הדלת. אם צבע הדלת הוא כחול, אזי צבע הספות בחדר ההמתנה יהיה כחול, וצבע השולחנות יהיה כחול.

המלצה לחברת סטארטאפ מתחילה

גם לחברת סטארטאפ בתחילת דרכה, מומלץ להשקיע בעיצוב דלת הכניסה, ובעיצוב הפנים. כאשר עסקים יתעניינו במוצר שפיתחה החברה, דלת כניסה מרשימה, ועיצוב פנים מכובד, יתנו לעסקים המתעניינים במוצרי החברה, רושם חיובי על החברה ומוצריה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דירות ברמת גן

פוסט זה בבלוג מציע צלילה עמוקה לעולם הדירות ברמת גן, ישראל. הוא בוחן ביסודיות את המאפיינים הייחודיים, היתרונות ופוטנציאל ההשקעה