טכנאי תריסים חשמליים – איך לבחור טכנאי?

התקנה של תריס חשמלי היא כבר לא התלבטות. זהו מוצר נוח, שימושי, עמיד ויעיל, שמוסיף המון סטייל לבית ולוקח אתכם כמה שנים טובות קדימה, עם התפתחות טבעית ומתבקשת של הטכנולוגיה. אז אילו עוד יתרונות יש לתריס חשמלי? אילו תקלות נפוצות קיימות ואיך בוחרים טכנאי שיתקין ויתקן לכם בעת הצורך?
טכנאי תריסים חשמליים

מתקין תריס חשמלי – מה הוא צריך לעשות?

מתקין, או טכנאי מקצועי של תריסים חשמליים צריך לבצע כמה הכנות ובדיקות לפני שהוא מתקין לכם את התריסים:

  • התאמה בין משקל התריס וכוח המנוע, כדי להבטיח שהמנוע לא יקרוס בגלל משקל יתר
  • שלבים נוספים למקרה הצורך – המתקים שלכם צריך להשאיר לכם כמה שלבים בודדים מחוץ לתריס, כדי שיהיו לכם חלפים למקרה הצורך.
  • חשוב להתייעץ עם המתקין שלכם כדי לבחור תריס איכותי ועמיד, שישרת אתכם היטב לשנים רבות, במינימום תקלות, שלא דורש תחזוקה ולא נפגע מפגעי מזג האוויר.
  • חשוב לוודא שאתם מקבלים שתי תעודות אחריות – תעודת יצרן על התריסים עצמם, על המנוע ועל תקינות של כל החלקים, לצד אחריות מתקין, על ביצוע ההתקנה.

בחירה נכונה של טכנאי תריסים חשמליים

בין אם אתם מחפשים טכנאי לצורך התקנה של תריסים חשמליים, לצורך ייעוץ בנושא תריסים חשמליים ובין אם אתם צריכים טכנאי כדי לתקן תקלה בתריסים חשמליים, אתם צריכים לבדוק כמה דברים לפני שאתם בוחרים את האיש שלכם:

  • ניסיון – רק טכנאי עם ניסיון יכול לבחור מנוע מתאים לתריסים שבחרתם, להתקין אותו בצורה נכונה, או לתקן אותו בבוא העת. טכנאי חסר ניסיון יכול לגרום לנזקים שונים מבלי דעת, או לבצע בחירות לא נכונות, שיכולות להוביל לבעיות ותקלות בהמשך.
  • יסודיות – טכנאי שפועל ביסודיות ודיוק, יכול להתקין לכם את התריסים בצורה אסתטית ולהקפיד על כל פרט בעת ההתקנה, כמו גם בעת תיקון בעיות שונות. בעל מקצוע יסודי יכול גם לאתר בקלות רבה יותר את מקור התקלה ולתקן אותה באופן יעיל לטווח ארוך.
  • בדקו מראש אם הטכנאי שלכם יכול לתת לכם תעודת אחריות על התקנה, כמו גם על תיקון. הרי שילמתם ממיטב כספכם, אז מן הראוי שתקבלו אישור כלשהו על העבודה ועל כך שלא תצטרכו לשלם שוב עבור תיקון של אותה תקלה בדיוק.
  • הקפידו לבדוק שהטכנאי שלכם עובד עם מטר ופלס כדי להבטיח התקנה ישרה ואסתטית וכדי לבצע תיקונים בתריס בלי לפגוע בהתקנה האסתטית שלו.
  • בדקו אם הטכנאי שלכם מכיר את הדגם של התריסים הקיים אצלכם בבית ויודע כיצד לתקן אותו.
  • בדקו מראש האם העבודה כוללת חלפים, אחריות, תיקונים וכל מה שצריך, בלי הפתעות של הרגע האחרון במחיר.
  • אמינות – טכנאי אמין ישאל אתכם שאלות שונות בטלפון, לפני שהוא מגיע לבצע תיקון, כדי לבדוק אם אתם יכולים לתקן את הבעיה בעצמכם. הוא גם יתן לכם הצעת מחיר כללית בלבד, שכן רק לאחר שהוא רואה בעצמו את מקור הבעיה, הוא יכול לתמחר לכם את התיקון.
  • אם יש לכם אפשרות להזמין טכנאי שקיבלתם עליו המלצות ממקור ראשון – מה טוב. אם לא – חפשו המלצות אודותיו באינטרנט.

תקלות נפוצות בתריסים חשמליים

תקלות בתריסים חשמליים הופכות להיות נפוצות, בעיקר כאשר נעשה בתריסים שימוש לא זהיר, או לא נכון. מעבר לכך, רגע לפני שאתם מזמינים טכנאי, הקפידו שלא להחמיר את הנזק על ידי ניסיון לתקן את התקלה בעצמכם, ללא ידע וניסיון. אז באילו מקרים תצטרכו להזמין טכנאי תריסים חשמליים?

תריס חשמלי יצא מהמקום

תריס חשמלי יכול לצאת מהמקום, או ליפול במקרים שונים. אתם עשויים לראות שהתריס התעקם פתאום, או תפס זווית אלכסונית, אולי יצא מהמסילה ואולי החליק לגמרי החוצה מהקופסה שלו בחלק העליון של החלון.

במקרים כאלה, לא כדאי לנסות לפתור את התקלה לבד, כדי לא להחמיר את הבעיה. יש להתקשר להזמין טכנאי תריסים חשמליים.

רצועה קרועה

אם אתם לוחצים על המתג, שומעים את המנוע מרעיש, אבל התריס לא זז, יכול מאוד להיות שנקרעה לכם הרצועה של התריס. זוהי תקלה נפוצה בתריסים ישנים בעיקר, אך יכולה להתרחש גם במקרים אחרים.

גם סוג זה של תיקון מצריך עבודה מקצועית של טכנאי מנוסה, כי יש להחליף לרצועה חדשה, תוך פירוק של התריס והרכבה שלו מחדש.

תריס תקוע

לחצתם על המתג, או על הכפתור בשלט ולא קרה כלום? המנוע לא מרעיש והתריס לא זז? יכול להיות שהלך לכם המנוע. אם זה המקרה, אנחנו משתתפים בצערכם, אבל גם ממליצים לכם לקרוא לטכנאי תריסים חשמליים, שיבחר עבורכם מנוע חדש, מתאים לסוג התריס, גודלו ומשקלו וגם יתקין אותו במקומו בצורה נכונה, כולל אחריות על העבודה ועל המנוע החדש.

שלב שבור בתריס חשמלי

נפל, או נשבר לכם שלב בתריס? נשברו כמה שלבים כי הורדתם את התריס על כיסא שלא ראיתם שהוא שם? זה יכול לקרות, בעיקר כאשר מדובר על תריס חשמלי עם שלבים עשויים מאלומיניום דק במיוחד.  התריסים העדינים מצריכים עבודת החלפה מקצועית, שלא תגרום לנזקים משניים לתריס ולמנוע ולכן יש להזמין טכנאי גם במקרה הזה.

לסיכום

תיקון תריסים חשמליים אינו נפוץ במיוחד, בעיקר אם יש לכם תריסים חשמליים איכותיים ואתם שומרים עליהם היטב. יחד עם זאת, כאשר תריסים אלה מתקלקלים, או נפגעים, חשוב להזמין טכנאי מקצועי ומיומן, שיודע לבחור חלקים נכונים לתריס, שיודע כיצד להתקין אותם בלי לגרום לנזקים בטווח הקצר, או בטווח הארוך, יודע כיצד לתמחר את העבודה ויכול לתת לכם אחריות סבירה על התיקון.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דירות ברמת גן

פוסט זה בבלוג מציע צלילה עמוקה לעולם הדירות ברמת גן, ישראל. הוא בוחן ביסודיות את המאפיינים הייחודיים, היתרונות ופוטנציאל ההשקעה