מחוסרי עצם ואמרו לכם שאין פתרון? כדאי שתקראו את זה

הייתם אצל רופא שיניים והוא טען שמצב השיניים שלכם קשה אבל לא תוכלו לבצע השתלה כי אתם מחוסרי עצם? זה פשוט לא נכון וזוהי שגיאה שרופאים רבים עושים. אז מה היא ההגדרה למחוסרי עצם, מהו הפתרון להשתלת שיניים למחוסרי עצם ולמה רופא השיניים שלכם לא מספר לכם עליה? כל התשובות כבר כאן.
השתלה בזאלית

אז מה זה בעצם מחסור בעצם?

מדובר באנשים שנפח עצם הלסת שלהם הוא לא גדול מספיק (במקרים קיצוניים לא קיים בכלל) על מנת לקבע על העצם שתלים דנטליים כחלק מתהליך השתלת השיניים. הגורמים למחסור בעצם יכולים להיות דלקות חניכיים, דלקות בשורש השן וכד'. גם שימוש בתותבות עלול לגרום לספיגה של עצמות החניכיים והלסת ולכן הן פתרון לא מומלץ לאנשים שחסרות להם שיניים.

איזה פתרון קיים לבעיה?

בעבר, הפתרון שהוצע לבעיה הוא השתלת עצם. מדובר בתהליך מסובך, ארוך וכואב. רק לאחר שהעצם המלאכותית הייתה נקלטת והחניכיים החלימו, היה ניתן להתחיל להשתיל את השיניים. בשל כך אנשים רבים פנו לפתרון היחיד שנשאר- תותבות. התותבות אינן נוחות, לא נותנות תחושה של שיניים אמתיות וכפי שכבר אמרנו, יכולות לגרום לנזק גדול יותר.

הפתרון של היום הוא שונה ואינו מצריך השתלת עצם. מדובר בהשתלה חדשנית הנקראת השתלה בזאלית.

מהי השתלת שיניים בזאלית?

מדובר בהשתלה של שתלים בצורת דיסק היושבים מצדיי החניכיים ולא מוברגים כמו השתלים הרגילים, דבר המאפשר את השתלת השיניים לאפשרית ללא קשר למצב עצם הלסת. להשתלה הבזאלית מספר יתרונות עיקריים:

  • ההשתלה נעשית ביום אחד, כאשר לאחר שבוע תוכלו לקבל את השיניים הקבועות.
  • ההשתלה נעשית תחת טשטוש עמוק או הרדמה מלאה, כך שלא תרגישו בשום כאב בזמן הניתוח. בזכות עובדה זו הניתוח הוא אופציה מצוינת גם לאנשים המפחדים מטיפולי שיניים.
  • לפני ההשתלה האמתית נעשית השתלה וירטואלית המדמה את ההשתלה ובכך הרופא המנתח יכול לתכנן את ההשתלה בקלות וביעילות תוך כדי שהוא יודע כבר באילו בעיות הוא הולך להיתקל והיכן הוא הולך להשתיל את השתלים.

אז למה בעצם לא שמעתם על השיטה הזו?

שיטה זו קיימת רק כמה שנים בארץ ורק מספר בודד של רופאים מומחים בארץ יודע לבצע את ההשתלה. רוב הרופאים לא יציעו לכם את השיטה הזאת, כי הם פשוט לא שמעו עליה. בגלל העובדה שרק מספר רופאים מכיר את ההשתלה, חשוב לבדוק שהרופא שאתם מדברים איתו מוסמך לעשות את הניתוח ועוד יותר מומלץ, לשמוע או לקרוא המלצות מאנשים שעברו אצלו את ההשתלה.

כמה עולה השתלה בזאלית?

לא מעט. מדובר בכמה עשרות אלפי שקלים כאשר כל מקרה לגופו- הכל תלוי במצב חלל הפה של המנותח. המחיר אמנם לא זול אך בהחלט שווה- השיניים מחזיקות לטווח ארוך ויחזירו לכם את החיוך ואת היכולת לאכול כמו פעם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דירות ברמת גן

פוסט זה בבלוג מציע צלילה עמוקה לעולם הדירות ברמת גן, ישראל. הוא בוחן ביסודיות את המאפיינים הייחודיים, היתרונות ופוטנציאל ההשקעה