פתיחת סתימת ביוב בחצר

פתיחת סתימות ביוב

מהי סתימת ביוב בחצר?

סתימות ביוב נגרמות לרוב מהצטברות חומרים כמו שומן, מגבות נייר, תחפושות היגייניות ופריטים אחרים שאינם ניתנים לשטיפה.

סתימת ביוב בחצר מתרחשת כאשר צינור הביוב סתום בפסולת. סתימות ביוב יכולות להיגרם ממספר דברים, אך לרוב הן קורות בגלל מזון או חומרים אחרים שאינם ניתנים לשטיפה שנשטפו בשירותים או בכיורים. פריטים אלו מצטברים עם הזמן עד שהם יוצרים סתימה שחוסמת זרימת מים דרך הצינורות. סתימות ביוב יכולות להתרחש גם כאשר שורשי עצים צומחים לתוך קו הביוב וגורמים לשבירה בצנרת.

סתימת ביוב היא סתימה בקו הביוב המונעת הזרמת שפכים למכון טיהור שפכים. התסמינים השכיחים ביותר של סתימת ביוב הם ניקוז איטי וגיבוי ביוב בבית.

כדי לפתוח סתימת ביוב, יש לאתר תחילה את הנקודה בה היא סתומה. בשביל זה אתה יכול להשתמש בספירלה לפתיחת סתימה ניקוז כדי לפתוח אותו. אתה יכול גם להשתמש במים רותחים כדי להמיס כל הצטברות שומן.

מדוע נוצרות סתימות בביוב?

סתימות ביוב הן בעיה נפוצה עבור בעלי בתים. הם יכולים להתרחש ממספר סיבות, אך הנפוצה ביותר היא שורשי עצים.

סתימות ביוב יכולות להיגרם משורשי עצים, שומן או שומן מבישול, או אפילו סתם פריטים שנשטפו באסלה. הסתימה עלולה לגרום לביוב לגבות ולדלוף לחצר או למרתף. גיבויי ביוב הם לא רק לא נעימים, הם גם עלולים להיות מסוכנים לאנשים וחיות מחמד באזור מכיוון שהביוב הוא חומר לא תברואתי.

השלב הראשון בהתמודדות עם סתימת ביוב הוא לברר מהיכן היא מגיעה, כדי שתדעו מה צריך לעשות כדי לתקן אותה.

חלק מהאנשים אולי תוהים מדוע מאמר זה נקרא "פתיחת סתימת ביוב בחצר". הסיבה לכך היא שזה לא נדיר שלאנשים יש גיבוי ביוב בחצרות שלהם.

סתימת ביוב מתרחשת כאשר יש הצטברות של חומר מוצק החוסם את זרימת הביוב. הסיבה השכיחה ביותר לסתימת ביוב היא שורשי עצים, שומן וחלקיקי מזון אחרים, ומגבות נייר. אם לא מטפלים בו באופן מיידי, הדבר עלול להוביל לגיבוי ביוב שעלול לגרום לסכנות בריאותיות חמורות.

כדי למנוע סתימות ביוב, על בעלי בתים לוודא שהם לא מניחים שום דבר לאסלה שעלול לסתום אותה כמו נייר טואלט, מוצרי היגיינה נשית או מגבות נייר. הם צריכים גם לוודא שהם לא שופכים שומן בישול לביוב או להיפטר מהם

כיצד להסיר את המכסה של קו הביוב

השלב הראשון הוא למצוא היכן נמצא קו הביוב. כדי לעשות זאת, אתה צריך לחפור בור בחצר, ולאחר מכן לחפור למטה עד שאתה מוצא את קו הביוב.

השלב השני הוא להסיר את המכסה של קו הביוב. זה יכול להיעשות על ידי הפעלת כוח עם מוט או כלי דומה אחר.

השלב השלישי הוא להשתמש בצינור או דלי כדי לשפוך מים לקו הביוב ולהמתין עד שיתנקז מהחצר שלך.

הסרת מכסה קו הביוב היא תהליך מסובך, אך ניתן לעשות זאת עם כמה כלים נפוצים.

הכלים הדרושים:

-מברג עם ראש שטוח

-מסור מתכת

כיצד לנקות ולתקן קו ביוב סתום פסולת

סתימת ביוב היא בעיה נפוצה שיש לתקן בהקדם האפשרי. כאשר הביוב סתום, המים אינם יכולים לזרום אל מחוץ לבית ואל הביוב, מה שעלול להוביל להצפה.

הצעד הראשון שצריך לעשות כשיש לך קו ביוב סתום הוא לסגור את כל המים בבית. זה כולל כל שירותים פועלים, מדיחי כלים, מכונות כביסה וכל דבר אחר שעשוי להשתמש במים. כדאי גם לכבות כל מכשיר אחר המשתמש במים, כגון המקרר והמזגן.

לאחר מכן נצטרך לבצע צילום של קווי ביוב של הבית על מנת לאתר סתימות או שברים בצנרת הביוב וכל מיני דברים שעלולים לגרום לסתימה.

השלב הבא הוא לפתוח את כל הכיורים ולשטוף אותם כמה פעמים או עד שהם מתרוקנים לחלוטין. אתה צריך לעשות זאת גם עם כל ניקוז אחר בבית שלך שאולי לא מחובר לניקוז הראשי

זו לא משימה נעימה אבל היא חייבת להיעשות. מאמר זה ילמד אתכם כיצד לנקות ולתקן קו סתום בביוב.

הצעד הראשון הוא למצוא את הבעיה. אתה יכול לעשות זאת על ידי בדיקת מד המים שלך או מיכל האסלה. אם אין נזילות בבית, אז כדאי לבדוק את קו הניקוז החיצוני בנכס שלכם. אם אין בעיות עם זה, אז אתה צריך לבדוק את קו הביוב לרוחב בנכס שלך ולראות אם הוא סתום או שבור.

אם אף אחד מהדברים הללו לא עובד, אז כדאי להתקשר לאינסטלטור שייצא ויטפל עבורכם בנושא זה. הם יוכלו להעריך מה קרה והם יתקנו לך את זה במהירות וביעילות.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דירות ברמת גן

פוסט זה בבלוג מציע צלילה עמוקה לעולם הדירות ברמת גן, ישראל. הוא בוחן ביסודיות את המאפיינים הייחודיים, היתרונות ופוטנציאל ההשקעה