ראש שקט בדיור מוגן: בית הורים בסטנדרט גבוה

לבטח גם אתם דואגים כל הזמן להורים שלכם ובמיוחד לסבא וסבתא החיים בגפם בדירה. אם אתם טרודים במחשבות ומחפשים מקום בטוח המתאים לקשישים מעל גיל 65 כדאי לכם להכיר את פתרונות הדיור המוגן. חשוב לציין כי דיור מוגן הוא בית הורים בסטנדרט גבוה מאוד, המקום דואג לכל הצרכים של הדיירים ומספק אבטחה מסביב לשעון, השגחה רפואית צמודה, אוכל בריא, חוגים, הפעלות, פעילויות מיוחדות ועוד.
בדיור המוגן

 

פרק חדש בחיים

במשך שנים ארוכות ההורים שלכם עבדו כדי לפרנס אתכם ולהבטיח אוכל על השולחן, בגדים נקיים וחינוך מעולה. כאשר ההורים מגיעים לגיל הפרישה ויוצאים לגמלאות אנחנו דואגים להם ומעוניינים להבטיח לכם איכות חיים גבוהה ומקום בטוח ומוגן למגורים.

המעבר של סבא וסבתא לבית דיור מוגן מבטיח לנו ראש שקט מדאגות מאחר ובית ההורים מציע תנאים מעולים ואופטימליים לקשישים מעל גיל 65, כל עוד המבוגר יכול לנהל חיים עצמאיים. ראוי לציין כי בתי הדיור המוגן הם לא בתי אבות, הדיור המוגן מיועד לבני גיל הזהב המקיימים אורח חיים עצמאי והמקום מציע להם מעטפת שירותים בסטנדרט גבוה וחיים מלאי עניין ותוכן.

הנאה ממגורים במקום שמור

הדיירים בדיור המוגן נהנים ממגורים במקום שמור ומאובטח מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. כמו כן, הם נהנים מחיי חברה עשירים, יכולים לקיים קשרים חברתיים עם בני גילם, ואם סבא או סבתא שלכם אלמנים או גרושים הם אפילו יכולים למצוא אהבה בגיל הזהב וליהנות מפרק חדש בחייהם.

בנוסף, בכל בית דיור מוגן השייך לרשת מובילה ומוכרת יש חדרים בגדלים שונים, יחידות הדיור מותאמות לצרכים הייחודיים של בני גיל הזהב, יש בהם מטבחון מאובזר היטב, חדר שינה עם ארונות קיר, חדר רחצה בעיצוב אלגנטי ומודרני, פינת אירוח מעוצבת ויש גם יחידות דיור מפוארות ויוקרתיות כמו דירות גן ופנטהאוזים.

קראו גם:  מחוסרי עצם ואמרו לכם שאין פתרון? כדאי שתקראו את זה

בדיור המוגן הדיירים נהנים משפע הפעלות וחוגים, הם יכולים להשתתף בכל חוג המעניין אותם, למשל לימודי שפות, חוגי ספורט כמו חדר כושר, יוגה, פילטיס, ריקוד ועוד. הדיירים יכולים להשתמש באופן חופשי במתקני המקום, למשל חדר כושר, בריכת שחייה, ספרייה וכו'. כמו כן, הדיירים יכולים להצטרף לטיולים וסיורים מאורגנים וליהנות מחוויות שונות ומאירועי תרבות המתקיימים מחוץ למקום. חשוב לציין כי סבא וסבתא שלכם יכולים לצאת בחופשיות מהמקום, הם יכולים להיפגש עם חברים שלהם בבתי קפה או במסעדות, לבקר במוזיאונים, לצאת לקניות ולבקר אתכם.

איכות חיים גבוהה

בסופו של דבר כולנו מעוניינים להבטיח איכות חיים גבוהה להורים שלנו ולסבא וסבתא שגידלו אותנו ועזרו לנו לא פעם בחיים. לכן, כדאי לשוחח איתם לגבי אפשרות המעבר לבית דיור מוגן, אפשר לבחור מקום הנמצא במרחק קצר מכם, כך תוכלו לבקר אותם בקלות וגם הם יוכלו להגיע אליכם לביקור ולפנק אתכם ואת הנכדים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דירות ברמת גן

פוסט זה בבלוג מציע צלילה עמוקה לעולם הדירות ברמת גן, ישראל. הוא בוחן ביסודיות את המאפיינים הייחודיים, היתרונות ופוטנציאל ההשקעה