רעיונות למסיבת רווקות

ידע זה כח – כך תחגגי בהצלחה מסיבת רווקות ותישארי בחיים, לפנייך כמה רעיונות שווים למסיבת רווקות:
רעיונות למסיבת רווקות

ידע זה כח – כך תחגגי בהצלחה מסיבת רווקות ותישארי בחיים, לפנייך כמה רעיונות שווים למסיבת רווקות:

1. עד כמה אתם מכירים?

אז כמעט בכל חתונה, בכל ערב של מסיבת רווקות, החברות בודקות את עוצמת הקשר בין החתן לכלה, מכינים שאלון עם שאלות מכשילות על הכלה, שואלים את החתן את כל השאלות ושומרים את כל התשובות, בעב עצמו או שמציגים את השאלות או את החתן בוידאו, שואלים את הכלה, מה החתן ענה וזה ללא ספק חלק משעשע ולמרות שכל חברה התחתנה עברה שאלון כזה בכל פעם זה משעשע מחדש.

2. חבילה עוברת 2020

כן, המשחק הידוע מכיתה ד' שמעבירים את החבילה לילדה הכי יפה, לזאת עם השיער הכי ארוך וכ', במסיבת הרווקות זה אותו דבר אבל קצת שונה, למשל: "תעבירי את החבילה לזאת ששכבה עם הכי הרבה גברים מכולן", כמו כן חשוב מאוד לזכור! את החבילה האחרונה חובה לתת לכלה לפתוח, שם מחכה לה המתנה מכל החברות, זו דרך יפה לתת לחברה את המתנה למסיבת הרווקות שלה. זה יכל להיות משהו סקסי שתשתמש בה לאחר החתונה או כל דבהר שכולן יודעות שזה מה שהיא צריכה.

3. אך, נוסטלגיה…

כן כן, כל אחת מהחברות של הכלה, צריכה להביא חפץ, תמונה, או כל דבר שמשותף להן, כל אחת מציגה את מה שהביאה עם כל החברות, הכלה צריכה להוציא כל פריט ולגלות מי זאת שהביאה את אותו פריט, משעשעה ומראה את הקשר של כל אחת עם הכלה, תעוט קטנה של הכלה והיא מחוייבת לשתות כוסית, זה מאוד יפה ומצחיק, כל פעם מחדש.

4. עד כמה את מכירה את הכלה

כן, משחק עד כמה חברות של הכלה מכירות אותה, מכינים שאלות אישיות על הכלה, כל אחת מהחברות צריכה לשלוף שאלה בתורה, מי שלא ענת על השאלה נכון, חייבת לישתות….ככה נכנסים גם לאווירה של אלכוהול והערב מתחיל להיות יותר מעניין….

5. אף פעם לא עשיתי????

משחק ללא ספק משעשע, וערב כמו מסיבת רווקות זה המקום הכי אינטימי ומאפשר לכן, ללא בני הזוג, להרגיש חופשי ולספר הכל, אף פעם לא… כל אחת אומרת מה היא לעולם לא עשתה, כמובן בנושא סקס וכאלה, מי שכן עשתה, היא מרימה אצבע, בכל פעם שהיא לא עשתה את מה שהבנות אומרות, היא צריכה להוציא עוד אצבע, מחליטים מראש, למי שיש 5 אצבעות, חייבת לישתות כוסית, מצחיק ומעניין….

6. אמת או חובה למבוגרים בלבד

אז כמו שאתם זוכרים אמת או חובה, זה הרבה יותר משעשע שמחליטים לשחק את המשחק הזה במקום ציבורי, כמו פאב או אזור עם אנשים בסביבה, או בלופט למסיבת רווקות שפעיל גם בשעות הלילה, משימה כמו להביא משהו מבחוץ וכאלה יכל לשנות את האווירה, אבל שמדובר בבר או פאב, זה יכל להיות מאוד מצחיק אם יש בנות יצירתיות לדרוש מאחת הבנות לבצע משימה.

7. שמלה מנייר

ללא ספק לשטותניקיות שביננו זה יכל להיות אחלה ערב, המשחק הזה די שטותי, אבל אם יש זרימה, וכל הבנות כבר במצב שכרות, זה יכל לעבוד יופי, מחלקים את כל הבנות לשתי קבוצות, כל קבוצה בוחרת לעצמה "דוגמנית" כל אחת לובשת שמלה, שהכינו מראש, מנייד טואלט או מעיתון והן מדגמנות בשביל הצחוק והכיף, האמריקאיות מתות על זה, אבל גם אצלנו לעשות משהו שונה ושטותי, אבל מאוד מצחיק, אם כולן זורמות וכבר במצב של ראש טוב.

8. אלבום מתנה

בשונה מבעבר, שאז היו קונית תחתונים או ביריות לכלה לערב הכלולות, הפעם מדובר במתנה קצת יותר רלוונטית, שתשאר לאורך זמן מזכרת הכי טובה שיכולה להיות, בכלל היום עם כל תכנות לעריכת תמונות ללא ספק, שזה הכרחי כל אחת מהחברות דואגת להעביר למארגנת תמונות שלה עם הכלה, במיוחד מרגעים מיוחדים של חוויות ומתקופות שונות בחיים, זאת מזכרת שנשארת עם הכלה לאורך זמן מכל החברות שלווי אותה כל השנים.

9. מני פדי

ללא ספק שמניקור ופדיקות הפכו למשהו בלתי נפרד מכל אישה, ואם חוגגים את מסיבת הרווקות בסמוך לחתונה זה ללא ספק יותר חשוב וגם משהו שיועיל לכל אחת מהבנות גם להתכונן לערב החתונה, כל אחת מביאה את ערכת הלק שלה, כל אחת מחליפה עם השניה בצבעי הלק, מתכוננות יחד ומקשקשות תוך כדי, ברות המסיבות רווקות זה משהו שכולן יזרמו וזה חלק שנותן תחושה של יופי וטיפח .

10 משחקי מילים

משחק שגם בעבר, בילדות, שחקתן בתמימות, הפעם זה יהיה אותו דבר אבל ללא תמימות… שמים פתקים על כמה מילים כמו "סקס" "קנדום" "יחסי מין" וכ' וכל אחת לוקחת פתק, התפקיד של כל אחת בתורה זה להציג את מה שכתוב בפתק, ע"י פנתומימה או ע"י ציור, התפקיד של כל הבנות זה לגלות מה היה כתוב לאותה בחורה על הפתק.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דירות ברמת גן

פוסט זה בבלוג מציע צלילה עמוקה לעולם הדירות ברמת גן, ישראל. הוא בוחן ביסודיות את המאפיינים הייחודיים, היתרונות ופוטנציאל ההשקעה