אטרקציות שאסור לפספס בתאילנד באוגוסט

גלה את האטרקציות המובילות בתאילנד במהלך חודש אוגוסט, כולל חוויות תרבותיות, טבעיות והרפתקניות.

הקדמה: למה לבקר בתאילנד באוגוסט?

אוגוסט אולי לא הזמן הפופולרי ביותר לבקר בתאילנד בגלל העונה הגשומה שלה, אבל זה עדיין זמן נפלא לחקור את המדינה. עונת המונסון המתרחשת בתקופה זו הופכת את הנופים לשופעים וירוקים, וההמונים גם דקים יותר, מה שהופך אותו לזמן מצוין לבקר באטרקציות פופולריות ללא ההמונים הרגילים.

יתרה מכך, אוגוסט הוא גם חודש של פסטיבלים וחגיגות בתאילנד, המספק הזדמנות ייחודית לחוות את התרבות והמסורת העשירה של המדינה. האירוע המשמעותי ביותר בתאילנד באוגוסט הוא יום הולדתה של המלכה, שנחגג כחג לאומי ומצוין במצעדים ססגוניים ובמופעי זיקוקים ברחבי הארץ.

בנוסף לחגיגות, אוגוסט הוא הזמן המושלם להתמכר לתענוגות הקולינריים של תאילנד. תאילנד ידועה באוכל הרחוב הטעים שלה, ובעונה הגשומה, השווקים שוקקים בספקי אוכל המציעים מגוון מנות טעימות. מקארי חריף ומוקפצים ועד אורז דביק מנגו מתוק, לא חסר פינוקים מעוררי תיאבון ליהנות מהם.

שקיעה מדהימה מעל החופים התאילנדים הציוריים, המזמינה את המבקרים לבוא ולחקור.
שקיעה מדהימה מעל החופים התאילנדים הציוריים, המזמינה את המבקרים לבוא ולחקור.

האם הארמון הגדול שווה את ההייפ?

הארמון הגדול הוא אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר בבנגקוק ולעתים קרובות מכונה התכשיט שבכתר העיר. נבנה בשנת 1782, הארמון שימש כמעון הרשמי של מלכי סיאם עד 1925 וכיום משמש למטרות טקסיות. בעוד שהארמון הגדול הוא ללא ספק מראה מרשים, המבקרים עשויים לתהות אם זה שווה את כל ההייפ.

  • היסטוריה ואדריכלות:
    הארמון הגדול הוא דוגמה מדהימה לארכיטקטורה תאילנדית מסורתית, עם גילופים מורכבים, פסיפסים צבעוניים וצריחים זהובים. מתחם הארמון עצום, משתרע על שטח של למעלה מ-200,000 מ"ר וכולל מבנים רבים, אולמות וחצרות. המבקרים יכולים לחקור את החדרים הרבים של הארמון, המלאים בקישוטים ובחפצים מעוטרים המציגים את המורשת התרבותית וההיסטורית העשירה של תאילנד.
  • המונים וקווים:
    אחד החסרונות הגדולים ביותר של ביקור בארמון הגדול הוא ההמונים. הארמון הוא אטרקציה תיירותית פופולרית, ובעונת השיא, זה יכול להיות מאתגר לנווט בין המוני אנשים. בנוסף, מבקרים עשויים להמתין בתורים ארוכים כדי להיכנס לארמון או לחלק מהבניינים שלו, מה שעלול להיות מתסכל, במיוחד בחום.
  • דמי כניסה:
    גורם נוסף שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לבקר בארמון הגדול הוא דמי הכניסה. התשלום גבוה יחסית לאטרקציות תיירותיות אחרות בבנגקוק, והמבקרים עשויים לחוש חוסר רצון לשלם את המחיר, במיוחד אם הם בתקציב נמוך. עם זאת, ראוי לציין שהתשלום כולל גישה למספר אטרקציות נוספות בתוך מתחם הארמון, כמו וואט פרה קאו (מקדש בודהה האזמרגד).

 

"צף על חלומות": השוק הצף דמנואן סאדואק

אם אתם מחפשים חווית קניות ייחודית, השוק הצף Damnoen Saduak הוא אטרקציה שחובה לבקר בה בתאילנד. ממוקם כ-100 קילומטרים מבנגקוק, השוק הוא מוקד הומה של פעילות, שבו מוכרים מוכרים הכל, החל מתוצרת טרייה ועד מזכרות מסירות. שמו של השוק מתורגם ל"צף על חלומות", אשר לוכד בצורה מושלמת את האווירה הקסומה של המקום.

  • סיור בסירה:
    אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את השוק הצף Damnoen Saduak היא על ידי סיור בסירה. המבקרים יכולים לקפוץ על סירה עם זנב ארוך ולנווט בתעלות הצרות, שלאורן רוכלים המוכרים את מרכולתם. הסיור בסירה מאפשר למבקרים לראות את השוק מנקודת מבט ייחודית ולהתרשם מקרוב עם הרוכלים.
  • מזון:
    אוכל הוא חלק משמעותי מחוויית השוק הצף Damnoen Saduak. השוק ידוע באוכל הרחוב הטעים שלו, הכולל הכל ממרקי אטריות ובשרים על האש ועד פינוקים מתוקים כמו מנגו אורז דביק. המבקרים יכולים לטעום את המנות השונות בזמן שהם חוקרים את השוק ולוקחים את המראות והקולות.
  • מזכרות:
    השוק הוא גם מקום מצוין לאסוף מזכרות. המבקרים יכולים למצוא מגוון רחב של פריטים, כולל מוצרים בעבודת יד, ביגוד ואביזרים. מזכרת ייחודית אחת היא דיוקן של עצמך או של אדם אהוב שצויר על ידי אחד מהאמנים המוכשרים של השוק.
  • טיפים:
    כדי להפיק את המרב מביקורכם בשוק הצף דמנואן סאדואק, חיוני להגיע מוקדם בבוקר כאשר השוק הוא התוסס ביותר. המבקרים צריכים גם להיות מוכנים להתמקח עם ספקים כדי לקבל את המחירים הטובים ביותר. לבסוף, חיוני לשמור על לחות ולנעול נעליים נוחות, מכיוון שהשוק יכול להיות צפוף ומעייף לניווט.

 

סצנה שוקקת בשוק הצף דמנואן סאדואק, מלאה בסירות ובספקים המוכרים מגוון סחורות.
סצנה שוקקת בשוק הצף דמנואן סאדואק, מלאה בסירות ובספקים המוכרים מגוון סחורות.

מסקנה: אין סוף אפשרויות לחוויות בלתי נשכחות

תאילנד היא מדינה שיש בה משהו לכולם, ואוגוסט הוא זמן מצוין לחקור את כל מה שיש לה להציע. מרחובות העיר ההומים של בנגקוק ועד לחופים השלווים של פוקט, תאילנד היא יעד שמבטיח חוויות בלתי נשכחות. בין אם אתה מבקר בפעם הראשונה או מטייל מנוסה, יש אינסוף אפשרויות להרפתקה וגילוי.

אחד הדברים הגדולים בתאילנד הוא המורשת התרבותית העשירה שלה. המבקרים יכולים לחקור מקדשים עתיקים, לחזות בטקסים מסורתיים ולהשתתף במנהגים מקומיים. התערובת הייחודית של המדינה של בודהיזם, הינדואיזם ואנימיזם יצרה שטיח מרתק של אמונות ומנהגים שבטוח יכתיבו את המבקרים.

תאילנד ידועה גם במטבח הטעים שלה, שהוא תערובת של טעמים מתוקים, מלוחים, חמוצים וחריפים. המבקרים יכולים לטעום הכל, מאוכל רחוב ועד אוכל משובח, וכל ארוחה היא הזדמנות לגלות טעמים ומנות חדשות.

כמובן, שום טיול לתאילנד לא יהיה שלם בלי לחוות את היופי הטבעי שלה. המדינה היא ביתם של נופים מדהימים, מג'ונגלים שופעים ועד חופים בתוליים. המבקרים יכולים לצאת לטרקים בהרים, לשחות במים צלולים, ולחקור את החי והצומח המגוונים שהופכים את תאילנד ליעד ייחודי כל כך.

לסיכום, תאילנד מציעה באוגוסט מגוון רחב של אטרקציות ייחודיות ובלתי נשכחות, המספקות משהו לכל אחד ליהנות.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דירות ברמת גן

פוסט זה בבלוג מציע צלילה עמוקה לעולם הדירות ברמת גן, ישראל. הוא בוחן ביסודיות את המאפיינים הייחודיים, היתרונות ופוטנציאל ההשקעה