פתיחת סתימות: המידע שצריך להכיר בנושא

פתיחת סתימות

צנרת הבית היא אחד האזורים החשובים ביותר בו. היא זו ששומרת על ההיגיינה של בני הבית ולכן בה משמעותה תקלה בחיי היום יום. בדיוק בשביל זה, להכיר את המידע הבסיסי על פתיחת סתימות הכרחי לכל אדם שמנהל משק בית. אם אתם לא יודעים מספיק על פתיחת סתימות, חשוב שתמשיכו לקרוא כדי לדעת לפתור את הבעיה כשתצוץ.

על הצנרות בבית

בכל בית ישנן שתי צנרות – הצנרת המכניסה את המים הנקיים אל תוך הבית והצנרת השניה היא זו שאחראית על הוצאת המין המלוכלכים. בעיה בצנרת יכולה לקרות בכל אחת מהצנרות וכל אחת יכולה לגרום לבעיות רבות.

היכן יכולת להיווצר סתימות?

סתימה בכיור – כשיש סתימה בכיור בשלב הראשון יש לנסות להזרים מים. רצוי שהמים שתזרימו יהיו חמים. לאחר מכן יש להשתמש ב"פומפה" לפתיחת סתימות. אם פעולה זו לא עוזרת, ישנם כיום חומרים רבים שמשווקים ברשתות שנקראים "חומר פותח סתימות". לאחר שפיכת החומר נסו שוב להיעזר בפומפה.

לאנשים שלא חוששים לפרק, ניתן לנסות לנקות את הסיפון שנמצא מתחת לכיור, לעיתים הוא המקור לסתימה וניקיון שלו יפתור את הבעיה.

סתימה באמבטיה – סתימה באמבטיה נוצרת לעיתים רבות בעקבות נשירת שיערות שסותמות את חור הניקוז. יש לנסות ראשית להוציא שיערות אלו עם הידיים. גם פה ניתן להשתמש בפומפה או בחומר פותח סתימות כדי לפתוח את הסתימות במקום. ישנו קפיץ מיוחד שבו מומחים בצינורות משתמשים כדי לפתוח סתימות

סתימה באסלה – סתימה מסוג זה יש לפתוח באמצעות פומפה או באמצעות חוט ברזל.

סתמה בצינור ביוב – סתימה בצינור הביוב תוגש כאשר המים עולים מחור הביוב. זוהי בעיה שקשה לטפל בה בצורה עצמאית, אבל למי שרוצה לנסות, ניתן לפתוח את בור הביוב, לחפש את צינור היציאה ולנסות לשחרר אותו בעזרת קפיץ. בעיות מסוג זה בדרך כלל מעידות על בעיה חמורה יותר הדורשת החלפת כלל הצנרת הביתית, לכן הוצאת באמצעות קפיץ היא מעין "פלסטר".

מתי נקרא לשירותי אינסטלציה?

אם הדרכים שתיארנו לעיל לא עזרו לכם לפתוח את הסתימה, כנראה שעליכם לפנות לשירותי אינסטלציה. הזמנת אינסטלטור מתרמי טופ יעזור לכם לשחרר את הסתימה ולהמשיך את השגרה שלכם כרגיל מבלי תקלות בהמשך.

בנוסף, אם אתם רואים שהבעיה ממשיכה לחזור אחרי שפתחתם את הסתימה, כנראה היא גדולה משאתם חושבים. כשיש צורך בפתיחת סתימות זה יכול לפעמים להעיד על בעיה חמורה יותר שיש לטפל בה באמצעות שירותי אינסטלציה מקצועיים שיודעים לטפל בה בצורה גורפת ולא נקודתית.

זכרו שלחברות אינסטלציה יש את הידע והיכולת להשתמש במכשור שלאדם הממוצע אין את הגישה אליו, כך שגם אם אתם רוצים לטפל זאת בעצמכם, ככל הנראה מאד תתקשו לבצע את המשימה. לכן, הקלו על עצמכם ופנו למומחה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דירות ברמת גן

פוסט זה בבלוג מציע צלילה עמוקה לעולם הדירות ברמת גן, ישראל. הוא בוחן ביסודיות את המאפיינים הייחודיים, היתרונות ופוטנציאל ההשקעה