איך לבחור בר קוקטיילים לחתונה מתחת כיפת השמיים?

טיפים לבחירת בר הקוקטיילים הטוב ביותר ליום הגדול שלכם

בחירת בר הקוקטיילים המושלם לחתונה שלך יכולה להיות קשה. יש כל כך הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון, כגון: איזה סוג של משקאות אתה רוצה? כמה זה יעלה? מהי האווירה?

אבל אל דאגה, יש לנו כמה טיפים נהדרים שיעזרו לך למצוא את בר הקוקטיילים הטוב ביותר ליום הגדול שלך!

1. חשבו איזה משקאות אתם רוצים – האם אתם רוצים בר מלא או רק כמה משקאות מיוחדים? רוצים להגיש גם בירה ויין? אם כן, האם יש מותגים ספציפיים שתרצו להציע?
למידע מורחב בנושא של איך לבחור בר קוקטיילים לחתונה מתחת כיפת השמיים? וTropical Events באפשרותך לגשת לאתר tropicalevents.co.il

2. חשבו כמה זה יעלה- כמה מתומחרים בדרך כלל משקאות במקום? האם ישנה תוספת תשלום עבור שירות אלכוהול במקום או עבור הכנסת אלכוהול חיצוני? האם זה כולל דמי תג ומיסים על נקודת המחיר הזו? מה לגבי שירות מזון והשכרות (אם רלוונטי)? כל הגורמים הללו ישפיעו כיצד

בחירת בר הקוקטיילים המתאים לאירוע שלכם היא החלטה חשובה ביותר. עם כל כך הרבה אפשרויות בשוק, זה יכול להיות קשה לקבל החלטה.

בחירת בר הקוקטיילים המתאים לאירוע שלכם היא החלטה חשובה ביותר. עם כל כ

יש אנשים שחושבים כי בחירת מקום לחתונה בחוץ היא קלה. עם זאת, יש כל כך הרבה גורמים שצריך לחשוב עליהם בעת בחירת מקום. הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא מזג האוויר והמיקום הגיאוגרפי של המקום.

בחירת בר הקוקטיילים המתאים לאירוע שלכם היא החלטה חשובה ביותר. עם כל האפשרויות הזמינות, זה יכול להיות קשה לקבל החלטה. הנה כמה דברים שכדאי לשקול לפני שתבחרו סופית:

– איזה סוג בר אתה רוצה?

– כמה זה יעלה?

– מי יהיה אחראי על הבר?

– איזה משקאות ואוכל הם יגישו?

– האם יהיה להם מרחב חיצוני להנאת האורחים שלך?

– האם יש חניה בקרבת מקום? -האם הם מציעים שירותים אחרים שיכולים להיות שימושיים עבור האירוע שלך, כמו שירות או קייטרינג?

שלב 2: מהן העלויות הקשורות לאירוע שלכם?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת בר קוקטיילים לחתונה בחוץ הוא העלות. ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על מחיר האירוע שלכם. המקום, הזמן בשנה וסוג הבר משחקים תפקיד בכמה תשלמו עבור משקאות באירוע חוצות זה.

על מנת לקבל מושג טוב יותר על מה אתה צריך לצפות לשלם, חשוב לדעת איזה סוג של בר קוקטיילים אתה רוצה. ישנם שלושה סוגים: ברים מסורתיים, טיקי ברים וברים מיוחדים.

הברים המסורתיים מציעים קוקטיילים קלאסיים עם מגוון מיקסרים ומשקאות חריפים הזמינים באתר או בקרבת מקום. בברים של טיקי יש משקאות טרופיים המוגשים בכוסות קוקוס או אננס עם קישוטים אקזוטיים כמו מטריות נייר או פרוסות פירות טריים. ברים מיוחדים מגישים קוקטיילים מיוחדים כמו מוסקבה פרדות או מרגריטה מהחבית עם מגוון טעמים ומרכיבים שניתן לערבב בבית או להזמין מספקים שמספקים אותם

שלב 3: איזה סוג משקאות יוגשו?

בחירת בר קוקטיילים מתאים לחתונה בחוץ יכולה להיות משימה לא פשוטה. אתם רוצים לוודא שאתם בוחרים מקום שיש בו את סוג המשקאות שאתם רוצים להגיש באירוע שלכם.

במקום צריכה להיות גם האווירה המתאימה לאירוע שלכם.

קוקטיילים הם משקאות פופולריים בברים. הם עשויים עם אלכוהול מזוקק, מיקסר ולפעמים עם חומרי טעם וריח אחרים. סוגי הקוקטיילים הנפוצים ביותר הם על בסיס וודקה, ג'ין וויסקי.

סוגי הקוקטיילים הפופולריים ביותר להגשה במסיבת חתונה בחוץ הם בדרך כלל אלה המכילים מיצי פירות או מרכיבים מרעננים אחרים כגון תה קר או לימונדה. קוקטיילים עם שמות שמתחילים באות "C" כמו Cosmopolitan, Cape Cod ו-Cuba Libre עשויים להיות בחירה טובה עבור האירוע שלך.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דירות ברמת גן

פוסט זה בבלוג מציע צלילה עמוקה לעולם הדירות ברמת גן, ישראל. הוא בוחן ביסודיות את המאפיינים הייחודיים, היתרונות ופוטנציאל ההשקעה