איך להפוך אתר לאפליקציה

הקדמה: מדוע כדאי לשקול להפוך את האתר שלך לאפליקציה?

יישומים ניידים הם העתיד של הגלישה באינטרנט. עם העלייה בשימוש בסמארטפונים וביכולות שלהם, אנשים פונים לאפליקציות סלולריות לצרכי היומיום שלהם. אם יש לך אתר שאנשים משתמשים בו כדי למצוא מידע, כדאי לשקול להפוך אותו גם לאפליקציה לנייד.

ישנם יתרונות רבים בהפעלת אפליקציה לאתר שלך, כולל: הגברת מעורבות הלקוחות, הגדלת שיעורי ההמרה והגדלת התנועה לאתר שלך.

כמה מהסיבות הפופולריות ביותר להפיכת אתר לאפליקציה כוללות:

– הגברת מעורבות הלקוחות על ידי הצעת תוכן ספציפי לנייד – הגדלת שיעורי ההמרה על ידי הצעת מכירות נוספות או צולבות – הגברת התנועה על ידי שילוב עם אתרי מדיה חברתית

אפליקציות הן העתיד של האינטרנט. הם קלים יותר לשימוש ויש להם יותר תכונות מאתר אינטרנט.

אפליקציית אתר היא תוכנה המאפשרת ליצור אפליקציה על ידי גרירה ושחרור של תמונות או סרטונים לאפליקציה. אתר לאפליקציה היא תוכנה שעוזרת לך להמיר את האתר שלך לאפליקציה. App Creator היא תוכנה המאפשרת לך ליצור אפליקציות משלך מאפס ללא כל חווית קידוד.

הקדמה: מה זה PhoneGap?

PhoneGap היא מסגרת לבניית אפליקציות סלולריות חוצות פלטפורמות באמצעות HTML5, CSS3 ו-JavaScript. זה מאפשר לך להשתמש במיומנויות שכבר יש לך כדי לבנות אפליקציה לנייד, מבלי שתצטרך ללמוד שפות תכנות או כלים חדשים.

PhoneGap היא ערכת פיתוח תוכנה המאפשרת למפתחים ליצור אפליקציות באמצעות טכנולוגיות אינטרנט סטנדרטיות כמו HTML, CSS ו-JavaScript.

PhoneGap היא תוכנת קוד פתוח המאפשרת למפתחים ליצור יישומים מקוריים לנייד באמצעות טכנולוגיות אינטרנט סטנדרטיות כמו HTML, CSS ו-JavaScript. PhoneGap מספקת ערכת כלים לבניית אפליקציות סלולריות חוצות פלטפורמות באמצעות שימוש במערכת "פלאגין" משלה. המסגרת זמינה באנדרואיד, iOS, Windows Phone 8, BlackBerry 10 ו-Tizen OS.

החברה נוסדה בשנת 2008 על ידי Adobe Systems Incorporated כפרויקט מחקר משותף עם Nitobi Software Inc., שנרכשה מאז על ידי Adobe Systems Incorporated.

הכלים הטובים ביותר לעיצוב אתרים ליצירת אפליקציות לנייד

ישנם כלים פופולריים רבים לעיצוב אתרים ופיתוח אפליקציות. עם זאת, הכלים הטובים ביותר לעיצוב אתרים ליצירת אפליקציות לנייד הם אלה המאפשרים לך ליצור אפליקציה ללא ידע בקידוד.

מפתחי אפליקציות לנייד יכולים להשתמש בכלים האלה כדי ליצור אתר ולהפוך אותו לאפליקציה. אפליקציות מסוג זה נקראות גם אפליקציות היברידיות. יש להם את כל התכונות של אתר אינטרנט אבל ניתן להוריד אותם מחנות האפליקציות או Google Play כמו כל אפליקציה מקורית אחרת. אתר סלולרי כבר לא מספיק כיוון שהוא לא מספק חווית משתמש חלקה בסמארטפונים או בטאבלטים.

אפליקציות לנייד הן הדרך הטובה ביותר להציג את התוכן שלך בפני הלקוחות שלך. עם זאת, זו לא משימה קלה ליצור אחד. אתה צריך הרבה ידע טכני, כישורי תכנות וזמן. הכלים והתוכנות לעיצוב אתרים יכולים לעזור לך בתהליך זה על ידי כך שהם מספקים לך את התכונות החיוניות ביותר שאתה צריך כדי ליצור אפליקציה:

– עיצוב פריסות למכשירים ניידים

– יצירת תפריטי ניווט

– הוספת אנימציות ומעברים
עבור מידע אודות איך להפוך אתר לאפליקציה ניתן לבקר ב- webtoapp.co.il

– שילוב תוכן וידאו

– יצירת אלמנטים אינטראקטיביים

– יצירת קודי QR

– בדיקות בפלטפורמות שונות

יצירת אפליקציה פשוטה עם PhoneGap ו-Ionic

PhoneGap ו-Ionic הן שתי מסגרות שניתן להשתמש בהן ליצירת אפליקציות לנייד עם HTML, CSS ו-JavaScript. ישנם כלים רבים שיכולים לעזור לך להפוך אתר לאפליקציה בתהליך.

אתר אינטרנט הוא דרך מצוינת להציג את המוצרים והשירותים של החברה שלך לעולם. עם זאת, כדי להפיק את המרב מהאתר שלך, אתה צריך להיות מסוגל להגיע לקהל רחב יותר.

מאמר זה יראה לכם כיצד תוכלו להפוך את האתר שלכם לאפליקציה בחינם עם PhoneGap ו-Ionic – שני כלים שיעזרו לכם ליצור אפליקציה מהאתר הקיים שלכם ללא קידוד.

בואו להפוך את האתר שלכם לאפליקציה כבר היום ולהתחיל להרוויח !

רוצים להרוויח יותר? לעולם האפליקציות יש מה להציע לכם, גם אם יש ברשותכם רק אתר היום ואם אתם לא מעוניינים לרכוש פיתוח אפליקציות בתקציבי עתק, יש פתרון פשוט webtoapp – שירות נהדר מבית החברה הגלובלית. הם יהפכו לכם את האתר לאפליקציה ואפילו ידאגו להעלות אותה לחנויות ולעדכן.

למידה נוסף אודות הפיכת אתר לאפליקציה לחצו כאן.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דירות ברמת גן

פוסט זה בבלוג מציע צלילה עמוקה לעולם הדירות ברמת גן, ישראל. הוא בוחן ביסודיות את המאפיינים הייחודיים, היתרונות ופוטנציאל ההשקעה