לוס אנג'לס לייקרס

הקדמה: איך הופך להיות אוהד לוס אנג'לס לייקרס?

הלייקרס היא אחת הקבוצות הפופולריות ביותר ב-NBA. יש להם היסטוריה ארוכה, והם זכו ב-16 אליפויות. הם גם קבוצת ספורט איקונית בלוס אנג'לס.

לוס אנג'לס לייקרס היא אחת מקבוצות הכדורסל המצליחות בעולם. הם זכו ב-16 אליפויות NBA והן הקבוצה השנייה הכי פופולרית ב-NBA אחרי יריבותיהן, בוסטון סלטיקס.

הלייקרס נוסדה על ידי קבוצה של חמישה אנשי עסקים ממינסוטה שעברו ללוס אנג'לס בשנת 1947. המאמן הראשון של הקבוצה היה ג'ון קונדלה, שאימן באוניברסיטת נורת'ווסטרן וגם היה אחראי על האימון ב-UCLA במשך תקופה.

מבוא

לוס אנג'לס לייקרס היא אחת הקבוצות המצליחות והפופולריות ב-NBA. מאמר זה עומד לספק מבוא לצוות זה, כולל ההיסטוריה, הרשומות וההישגים שלה.
בכדי לבדוק עוד פרטים נוספים בנושא של לוס אנג'לס לייקרס ולוס אנג'לס מומלץ לגלוש לאתר losangeles.co.il

הלוס אנג'לס לייקרס היא קבוצת כדורסל מקצוענית אמריקאית שבסיסה בלוס אנג'לס, קליפורניה. הם משחקים בוועידת המערב של איגוד הכדורסל הלאומי (NBA).

הלייקרס זכו ב-16 אליפויות NBA, יותר מכל קבוצה אחרת. נכון ל-2017, הלייקרס הם הזכיינית השנייה בעלות הערך של ה-NBA לפי פורבס, עם שווי מוערך של 3 מיליארד דולר.

איך הלייקרס הסתדרו בשנים האחרונות?

הלייקרס עברה תקופה קשה בשנים האחרונות. הם לא הצליחו להגיע לפלייאוף מאז 2013, והם החמיצו את הפלייאוף במשך 6 עונות רצופות.
עבור פרטים נוספים על לאס וגאס מומלץ להעיף מבט ב- lasvegas.org.il

לוס אנג'לס לייקרס היא אחת הקבוצות הפופולריות ביותר ב-NBA. הם נוסדו בשנת 1947, מה שהופך אותם לאחת מקבוצות הכדורסל הוותיקות באמריקה. בשנה הראשונה שלהם, הם זכו באליפות NBA נגד פילדלפיה והפכו לקבוצת כוח במשך שנים רבות לאחר מכן. ללייקרס הייתה העונה הטובה ביותר אי פעם ב-1972 כשניצחו 33 משחקים והפסידו רק 9 משחקים במהלך העונה.

בשנים האחרונות, דברים לא הלכו טוב עבור הלייקרס מכיוון שהם לא הגיעו לפלייאוף מאז 2013, והחמיצו את זה כבר 6 עונות רצופות.

הלוס אנג'לס לייקרס הייתה קבוצה שעברה הרבה שינויים ועליות ומורדות במהלך השנים. השנים האחרונות היו סוערות, כשהצוות עובר תהליך בנייה מחדש.

ב-2018 סיימו הלייקרס עם שיא של 35-47. הם החמיצו את הפלייאוף עונה שלישית ברציפות. היה להם גם אחוז הזכייה הגרוע ביותר בהיסטוריה של הזיכיון, שעמד על .425%.

הלייקרס לא זכו באליפות NBA מאז 2010, אז ניצחו את בוסטון סלטיקס בשבעה משחקים בדרך לזכייה בתואר ה-16.

היכן הם המקומות הטובים ביותר לאכול ליד סטייפלס סנטר?

הלייקרס היא אחת מקבוצות ה-NBA הפופולריות ביותר במדינה. יש להם היסטוריה עשירה וקהל מעריצים נאמן. עם משחקי הבית שלהם בסטייפלס סנטר, זה רק טבעי שיש להם כמה מהמסעדות הטובות ביותר בסביבה.

1) מסעדת Counter-A: מסעדה זו היא מסעדה אמריקאית המציעה אפשרויות לאוכל בריא. יש בו מגוון סלטים, המבורגרים וכריכים. יש בו גם אפשרויות טבעוניות וצמחוניות למי שמחפש משהו אחר לנסות.

2) מליסה: המסעדה הצרפתית הזו ממוקמת במערב הוליווד, אך ניתן להגיע אליה מסטייפלס סנטר באמצעות רכב או תחבורה ציבורית במינימום מאמץ. האוכל כאן מקורו בחקלאים ומיצרנים מקומיים המשתמשים בשיטות בר-קיימא כדי לייצר את האוכל שלהם.

3) טוקיו אקספרס: המסעדה היפנית הזו מציעה סושי

מרכז סטייפלס הוא אחד המקומות הפופולריים ביותר בלוס אנג'לס לקונצרטים, ספורט ואירועים אחרים. לסטייפלס סנטר יש שלוש רמות שונות עם סך של 100 סוויטות ו-1,500 מושבים במועדון. המקום הזה הוא ביתם של קבוצת הכדורסל של LA לייקרס וקבוצת הכדורסל של LA קליפרס.

האוכל במקום הזה קצת יקר אבל הוא מציע כמה אפשרויות נהדרות לאוכל. יש כמה מסעדות שנמצאות במרחק הליכה מהסטייפלס סנטר שמציעות מגוון אפשרויות מזון כולל רשתות מזון מהיר כמו מקדונלד'ס וטאקו בל וכן מסעדות ישיבה כמו California Pizza Kitchen. יש גם שפע של מסעדות בקרבת מקום שאפשר לנסוע אליהן או לקחת אובר או Lyft.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דירות ברמת גן

פוסט זה בבלוג מציע צלילה עמוקה לעולם הדירות ברמת גן, ישראל. הוא בוחן ביסודיות את המאפיינים הייחודיים, היתרונות ופוטנציאל ההשקעה