מכשיר לייזר להסרת שיער מחיר

מבוא: מהם הסוגים השונים של התקני לייזר?

הסרת שיער בלייזר היא הליך שמטרתו להרוס את זקיקי השיער ולמנוע צמיחה מחודשת. ישנם שני סוגים של מכשירי לייזר שניתן להשתמש בהם עבור הליך זה:

– לייזרים אלכסנדריט

– לייזר דיודה

לשני מכשירי הלייזר הללו יש את היתרונות והחסרונות שלהם. לדוגמה, ללייזרי אלכסנדריט יש שיעור הצלחה גבוה יותר עבור גווני עור כהים יותר, אך הם יקרים יותר מלייזרי דיודה. זו הסיבה שחשוב לעשות קצת מחקר לפני שבוחרים באיזה מכשיר להשתמש.

הסרת שיער בלייזר היא סוג של טיפול הסרת שיער לצמיתות המשתמש בלייזר להסרת שיער לא רצוי. ישנם סוגים שונים של מכשירי לייזר להסרת שיער, בהם ניתן להשתמש בהתאם לעור המטופל ולתוצאות הרצויות. הסוגים הנפוצים ביותר הם:

– לייזר דיודה: מכשיר מסוג זה נמצא בשימוש שנים רבות והוא הבחירה הפופולרית ביותר מכיוון שהוא פולט אורכי גל ארוכים הנכנסים לעומק העור כדי לכוון למלנין, וזה מה שנותן לשיער את צבעו.

– לייזר אלכסנדריט: מכשיר מסוג זה הוצג בשנת 1995 והוא מהווה בחירה אלטרנטיבית עבור מטופלים עם גווני עור כהים יותר או כאלה שרוצים פחות סיכון לתופעות לוואי.
למידע נוסף בנושא של מכשיר לייזר להסרת שיער מחיר וקניית מכשיר לייזר להסרת שיער יש לבדוק ב- morbarel.co.il

– Nd:Yag Laser: סוג זה של מכשיר הוצג בשנת 1993 והוא פולט פולסים קצרים

הקדמה: מהי הסרת שיער בלייזר ואיך זה עובד?

הסרת שיער בלייזר היא הליך רפואי שמסיר שיער לא רצוי מהעור על ידי מיקוד לזקיקי השיער באמצעות קרני לייזר. התהליך בטוח, יעיל וניתן לעשותו על כל סוגי העור.

תהליך הסרת שיער בלייזר מתחיל בפגישת ייעוץ בה הרופא שלך יעריך את התאמתך לטיפול, ידון בציפיות שלך ויענה על כל שאלה שיש לך.

לאחר הערכה זו מריחה של קרם הרדמה מקומי כדי להקהות את האזור המטופל. יש למרוח את הקרם הזה לפחות שעתיים לפני הטיפול כדי שיהיה לו זמן להשפיע. כמו כן יסופק מגן עיניים על מנת להגן על העיניים מפני קרני הלייזר.

לאחר שתהיה מוכן, הרופא שלך ישתמש במכשיר כף יד מצויד בראש לייזר קטן כדי להעביר פולסי אור

הסרת שיער בלייזר היא סוג של ניתוח לייזר המשמש להסרה או הפחתת שיער לא רצוי. זה יכול לשמש על כל חלק של הגוף, אבל זה נפוץ ביותר על הפנים והצוואר.

אור הלייזר עובר דרך העור ומכוון לפיגמנט מסוים בזקיק השערה הנקרא מלנין. קרן הלייזר הורסת את התאים הללו, מה שמונע מהם לצמוח בחזרה לאזור זה.

ההליך יכול להיעשות בפגישה אחת או על פני מספר מפגשים בהתאם לכמות השיער שצריך להסיר וכמה מפגשים נדרשים לכל אזור טיפול.

כיצד מכשירי לייזר יכולים לחסוך לך כסף

מכשירים להסרת שיער בלייזר קיימים כבר זמן מה, והם עזרו לאנשים רבים להיפטר משיער לא רצוי לתמיד. במאמר זה נדבר על היתרונות של הסרת שיער בלייזר באופן כללי וכיצד היא יכולה לחסוך לכם כסף.

העלות של הסרת שיער בלייזר היא לעתים קרובות דאגה גדולה עבור לקוחות פוטנציאליים. מכשירי לייזר הם יקרים, אך הם יכולים לחסוך לך כסף בטווח הארוך על ידי ביטול הצורך בקניית סכיני גילוח או ערכות שעווה המשמשות להסרת שיער לא רצוי מגופך.

הסרת שיער בלייזר היא טכניקה המשתמשת באור לייזר כדי להסיר שיער לא רצוי. אור הלייזר פוגע בזקיק השערה, מה שמאט או עוצר את יכולתו לייצר יותר שיער.

מכשירי לייזר יקרים מאוד ויכולים לעלות עד 400 דולר להפעלה. עם זאת, חשוב לדעת שמספר זה הוא אומדן של עלות הטיפול הכוללת ולא רק את מחיר המכשיר.

מכשיר הלייזר הממוצע לשימוש ביתי עולה בסביבות 400$ לעסקת חבילה עם כל מה שצריך לטיפולים בבית, כולל מכונה, משקפי מגן, תחליב קירור וחוברת הוראות.

כיצד לבחור את מכשיר הלייזר המתאים לצרכים שלך?

הסרת שיער בלייזר היא הליך שמסיר שיער לא רצוי באמצעות קרן אור אינטנסיבית. זה יכול לשמש על כל חלק של הגוף, אבל זה נפוץ ביותר על הפנים והצוואר. הלייזר מכוון לפיגמנט הכהה בשיער ומשמיד אותו על ידי חימום זקיק השערה.

ישנם שני סוגים של מכשירי לייזר: לייזרים חתוכים ויבשים ומנורות פלאש. לייזרים חתוכים ויובשים הם יקרים יותר אבל יש להם פחות תופעות לוואי מאשר מנורות פלאש. פנסים זולים יותר, אך יש להם סיכון גבוה יותר לגרום לכוויות או אפילו צלקות.

חשוב לברר איזה סוג מכשיר יתאים לכם ביותר לפני קבלת החלטת הרכישה.

מחיר מכשיר הסרת שיער בלייזר שונה עבור כל אדם. זה תלוי בסוג המכשיר שאתה מחפש, בתקציב שלך ובמקום שבו אתה הולך לרכוש אותו.

סוגים שונים של מכשירים להסרת שיער בלייזר:

– IPL (Intense Pulse Light) – מכשיר מסוג זה זול יותר אך יש לו גם אחוזי הצלחה נמוכים יותר ממכשירים אחרים.

– דיודה לייזר – לייזר מסוג זה יקר יותר אך הוא גם יעיל יותר ממכשירי IPL.

– Alexandrite Laser – לייזר מסוג זה הוא היקר ביותר אך יש לו גם את אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר מבין שלושת הסוגים.

המכונה הטובה ביותר להסרת שיער 2018,

מכשיר הלייזר הטוב ביותר עבור הצרכים שלך?

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דירות ברמת גן

פוסט זה בבלוג מציע צלילה עמוקה לעולם הדירות ברמת גן, ישראל. הוא בוחן ביסודיות את המאפיינים הייחודיים, היתרונות ופוטנציאל ההשקעה