מתכרבלים עם שמיכות מודפסות ונעימות

מחפשים מתנה חורפית מקסימה לעובדים או ללקוחות? חברת טיקט מתמחה בהדפסת לוגו על שמיכות נעימות במיוחד שממש כיף להתכרבל איתן

איך אתם אוהבים את השמיכות שלכם?

שמיכה היא מתנה נהדרת בכל עונה ובייחוד בחורף, מכרבולית, שמיכה עבה ומחממת ועד שמיכה עם כיסים, חברת טיקט מציעה מגוון שמיכות נעימות מבדים שונים ונעימים לכל צורך.

החברה מדפיסה את הלוגו על השמיכות ומבטיחה שמיכות איכותיות שממש יפנקו את העובדים או את הלקוחות שלכם.

 

הדפסה על שמיכות, דרך מעולה למתג ומתנה משתלמת

כשמחפשים ובוחרים הדפסה על שמיכות, כדאי שההדפסה תהיה איכותית. במידה ותבחרו שמיכות פליז בייסיק, שמיכות בעלות הדפס על כל השמיכה עם המותג, או דגמים שונים של שמיכות, חברת טיקט תדפיס באמצעות שיטת תווית חוטים, זו היא למעשה רקמה ממוחשבת שנחשבת להדפס איכותי ומקסים שיעניק לשמיכות מיתוג נפלא של החברה או הארגון.

חברת טיקט מציעה גם שתיי סוגי שמיכות עבות ומפנקות במיוחד, מדובר בשכבות בד כפולות שלא פשוט להדפיס עליהן בשיטה הרגילה, במידה ותבחרו בשמיכות אלו גם כאן טיקט דואגים למיתוג מקסים הנעשה בתפירה נפרדת של פא'ץ של הלוגו ולאחר מכן בתפירה מקצועית על השמיכה עצמה.

לכל שמיכה היחודייות שלה, עם מבחר כזה מעולה בטוח תמצאו שמיכה שתאהבו

אילו שמיכות תוכלו לבחור? חברת טיקט דואגת לכם למגוון שמיכות עם מיתוג מושלם

השקעה בעובדים שלכם היא בבחירת שמיכה מפנקת שתראה לעובדים שלכם כמה אתם מעריכים אותם, לעובדים ממש כיף לקבל מתנות בעלות מחשבה מהחברה בה הם עובדים, זה תמיד משמח וגורם לעובדים להעריך אתכם חזרה.

מה חשוב לדעת בבחירת שמיכה? את דגם השמיכה, ייעוד השמיכה ואת כמות הגרם למטר בד, ככל שעובי הגרם יהיה גבוה יותר כך תקבלו שמיכה עבה, צפופה ומחממת יותר.

חברת טיקט מציעה שמיכות בגדלים ועוביים שונים, החל משמיכה בד קורל פליז שהיא דקה ואיכותית ועד שמיכות צמר עבות, איכותיות ויוקרתיות.

 

סוגי השמיכות הנפוצות ביותר שתוכלו למצוא בחברת טיקט

שמיכות קורל פליז במידות שונות- שמיכות פליז אלו עשויות מ- 100% פוליאסטר או מ-100% אקרליק, הן שמיכות נפוצות ומוכרות. בחירה בשמיכות האקרליק תעניק מראה יוקרתי יותר וגם המחיר מעט גבוה יותר.

 

שמיכות פליז ביסייק עם כיסים שמתאימה לכל עונות השנה- שמיכה מתוקה ומשעשעת שכיף לתחוב את הידיים ולהתפנק. שמיכה דקה ועשויה מפליז פוליאסטר, במראה של חלוק עם כיסים, השמיכה בעיקר משמשת להתעטפות מול הטלוויזיה ובישיבה מחוץ לבית.

 

שמיכות חורפיות עם שכבת פילוסים- במידה ותבחרו בשמיכות אלו, תהיו בטוחים שבחרתם בשמיכות הכי איכותיות ומפנקות. הן עשויות מפליז וצמר יחד, השכבה החיצונית היא שכבת פליז בעלת מראה יפיפייה ונעימה למגע, בעוד שהשכבה הפנימית עשויה מצמר פילוסים ומעניקה חמימות. אלו שמיכות שדורשות תפירה ייחודית בשיטת פאץ' ממותג הנתפר בנפרד על גביי השמיכה.

 

למה לבחור בשמיכות מודפסות עבור העובדים או הלקוחות שלכם?

יש אין סוף מגוון של מוצרים עם הדפסים ממותגים הניתנים לעובדים וללקוחות, מתנות איכותיות יותר או פחות, מתנות חד פעמיות או בעלות מספר שימושים. בחירה בשמיכה עם ההדפס תשמר את המיתוג בצורה הטובה ביותר. שמיכות הן מוצר איכותי לטווח ארוך מאוד ונחשבות למתנה מושקעת ואיכותית בעיניי עובדים ולקוחות.

ההדפסה של לוגו החברה או הארגון על גביי שמיכה תבטיח שימור המותג לטווח ארוך וחוויה טובה עבור העובדים והלקוחות.

 

הדפסה על שמיכות בסיטונאות זה לגמרי חברת טיקט

חברת טיקט היא חברה המתמחה בהדפסות לוגו ומיתוג מגוון מוצרים בסיטונאות, ביניהם הדפסה על שמיכות.

בחירה בחברת טיקט להדפסה על שמיכות תספק לכם חווית קנייה שלמה ומספקת, עם מענה לכל השאלות והבקשות, החל מבחירת סוג ודגם השמיכות, הדמייה לאיך השמיכות ייראו, כמויות, עיצוב, הדפסה ועד למוצר מוגמר איכותי ויפייפה.

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דירות ברמת גן

פוסט זה בבלוג מציע צלילה עמוקה לעולם הדירות ברמת גן, ישראל. הוא בוחן ביסודיות את המאפיינים הייחודיים, היתרונות ופוטנציאל ההשקעה