קידום אתרים לעורכי דין ב-5 שלבים ואמצעים משמעותיים וחשובים

קידום אתרי עריכת דין דורש מיומנות, מקצועיות וכותבי תוכן איכותיים ומביני עניין ודין.

תחום הקידום האורגני כך או כך הוא תחום שדורש ניסיון ומקצועיות, כשמדובר בקידום אתרים עבור עורכי דין אז פי כמה וכמה.

 

אינדקס עורכי דין זה מצויין, רעיון ישן אומנם, אבל עבור עורכי דין זה עדיין עובד, ובכל זאת כדאי להתקדם ולבנות אתר מתאים בעל קידום אורגני איכותי.

אם צמד המילים 'אינדקס עורכי דין' החזיר אתכם לזמנים של תחילתו של האינטרנט והקידום ברחבי הרשת, ובכן לא טעיתם, זו הדרך הכי מיושנת בה אתרי עורכי דין מקודמים ברחבי הרשת.

אבל בשבילם זה עדיין עובד אבל קצת פחות, אינדקס הוא מצויין עבור גולשים ולקוחות פוטנציאליים שמחפשים רשימות של עורכי דין לפי מיקום מגורים למשל, אך סביר להניח שעורכי דין איכותיים וטובים ייבלעו ברשימות אינדקס אלו בגלל כמות עורכי הדין המוצעת שם.

 

עורכי דין רבים מבינים זאת וכיום הם בעלי אתר המשמש ככרטיס הביקור שלהם.

אבל מה קורה כשאתר כזה הוא לא מנוהל ומקודם היטב ולא מביא לקוחות?

זה יכול לקרות בגלל כמה סיבות, לרוב אתרי עורכי דין עלולים לשמור על קו עיצובי שמרני, ואין בכך רע, להפך, גולשים שמחפשים שירותי עריכת דין לרוב כלל אינם שמים לב לאופן העיצובי של האתר, הם משקיעים את החיפוש לפי התוכן הכתוב באתר ועיקר תחומו של עריכת דין. אך כן חשוב עיצוב מינמלי ומתאים לאופי התחום.

 

יש לכם אתר? יופי! עכשיו בוא נתמקד, מה הוא התחום העיקרי של עריכת הדין?

גם אם אתם עורכי דין העוסקים במגוון תחומים, לרוב כשגולשים מחפשים שירותי עורכי דין ברחבי הרשת הם ייחפשו דרך מילות מפתח וביטויים ספציפיים למדי, כגון "עורך דין לענייני גירושין" "עורכי דין לתביעות קטנות", "עורכי דין לענייני משפחה" וכד'.

כן שעל כל עורך דין להציע את עיקר תחומו בדף הראשי ולמלא את האתר בתוכן רב ואיכותי בתחום זה, על מנת ליצור נגישות מקסמילית עבור הגולשים ולקוחות פוטנציאליים.

אין כלל בעיה בשירותים ותחומים אחרים נלווים, יהיה כדאי להוסיף אותן ברובריקות שונות באתר.

ככל שיהיה תחום ותוכן ממקודים, בעלי ביטויים רלוונטים וקולעים לתוצאות החיפוש של הגולשים, האתר יכול לקבל חשיפות אורגניות רבות יותר. זה אומנם תהליך שלוקח זמן, דורש ידיים מקצועיות המבינות היטב כיצד קידום אורגני עובד מאחורי הקלעים.

 

תוכן איכותי, קידום לעורכי דין חייב להיכתב ע"י כותבי תוכן מקצועיים

אם קידום אתרים אורגני (SEO) נחשב למקצוע שדורש קומפלקס מחשבתי, יצירתי וטכני מורכב, אז כשמדובר בקידום אתרי עורכי דין פי כמה וכמה.

לרוב מציאת כותבי תוכן בנושאים שונים היא נחלתם המשנית של מקדמי אתרים. אך כשמדובר בכתיבת תוכן מקצועי כמו תוכן רפואי או כתיבת תוכן משפטי למשל, כותבי התוכן חייבים להיות בעלי ניסיון ומביני עניין בתחום.

מי הם כותבי תוכן מתאימים לקידום אתרים של עורכי דין?

·        סטודנט שנה ב' או ג' למשפטים.

·        קולגה למשרד עורכי הדין שיודע גם לכתוב מאמרי תוכן בתחום באופן ענייני ופרסומי.

·        מי שמחזיק בתואר משפטן.

·        ואם תהיו ממש ברי מזל, כותבי תוכן מקצועיים היודעים לגשת לחומר מורכב ולשכתב אותו באופן שיקדם את האתר שלכם.

כותבי תוכן בתחומים אלו לרוב ידרשו יותר, אך זה שווה את זה, אתם לא רוצים להשאיר את תחום הכתיבה המשפטנית בידיי כותבי תוכן שאינם מנוסים עם חומרים מהסוג הזה.

 

 

האם כדאי לעורכי דין לפרסם גם ברשתות החברתיות?

קידום אתרים ע"י פרסום ברשתות החברתיות הוא בדרך כלל פחות מתאים כשמדובר בעריכת דין, שהרי מדובר במקצוע רציני ומקצועי שדורש את אמינות הגולשים.

אבל, יש כן אבל גדול, קידום אתרים לעורכי דין בהחלט יכול להתקיים בשילוב פלטפורמות חברתיות, אך חייב להיעשות בחוכמה ובכלים רלוונטים כדוגמת קידום ממומן בפייסבוק ע"י מודעות ברורות ומקצועיות, או פרסום כתבה באתר גדול וחדשותי למשל.

פרסום מודעות של שירותי עריכת דין ע"י מודעות קופצות זו די טעות למשל, מכיוון שגולשים לרוב נוטים להתעלם ממודעות אלו מכיוון שהן לרוב טורדניות או משדרות פחות אמינות.

בבחירת קידום אורגני עבור קידום אתרים לעורכי דין, חשוב לבחור לא רק במי שמנוסה בקידום אתרים, אלא גם מי שכבר צבר ניסיון בקידום אתרים עבור עורכי דין, מבין מה כרוך בכך וכיצד לשלב באלגנטיות ומקצועיות תחום חשוב באופן פרסומי.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דירות ברמת גן

פוסט זה בבלוג מציע צלילה עמוקה לעולם הדירות ברמת גן, ישראל. הוא בוחן ביסודיות את המאפיינים הייחודיים, היתרונות ופוטנציאל ההשקעה